Toimitusehdot
Kiitos, kun olette tilaamassa tai harkitsette ostoa verkkokaupastamme. Olemme täysin luotettava 100% Kotimainen verkkokauppa. Toimitamme tuotteet Suonenjoelta kaikkialle Suomeen. Toimintamme perustuu rehelliseen, rentoon ja mutkattomaan kaupantekoon. Alla ovat toimitusehtomme. Mikäli on kysyttävää toimitusehdoista tai jostain muusta toimitukseen liittyvästä asiasta - ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
1. Toimitusaika
Varastossamme olevien tuotteidemme toimitusaika on yleensä noin 1-5 arkipäivää.
Osa tuotteista voidaan toimitetaan toimittajan varastolta, silloin toimitusaika on yleensä 3-7pv. Verkkokauppa ilmoittaa siitä mikäli sellainen tuote on lisätty ostoskoriin.
Verkkokaupassamme näet varastossa olevien tuotteiden saldot. Mikäli tuote on loppu kokonaan tai olette tilannut isomman määrän tuotteita mitä varastossamme on tilaushetkellä. Silloin toimitusaika on yleensä noin 7-21 päivää riippuen toimittajastamme (pois lukien kausituotteet). Lähetämme tuotteet aina niin pian kuin se on mahdollista puolestamme. Kiirreellisissä tapauksessa pyydämme ilmoittamaan asiasta tilauksen yhteydessä täytettävään viestikenttään, jotta otamme sen huomioon.
Kevätsesonki aikoina toimitusaika voi olla pidempi, varsinkin lavarahti tuotteiden osalta. Varastossa olevien lavarahti tuotteiden toimitusaika tilauksesta sesonkiaikana on n. 2-12pv.
Voitte aina tarvittaessa kysyä tuotteen toimitusaikaa asiapalvelustamme.
Tilaukset toimitetaan kerralla kokonaisuudessa ellei muuta sovita, eli mikäli tilauksella on tilapaisesti loppu olevia tuotteita kokotilaus toimitetaan niiden tuotteiden toimitusajalla.
2. Toimitustavat
ja -kulut
Katso hinnat toimitukulu sivulta.
Asiakas hyväksyy tilauksesta aiheutuvat toimituskulut vahvistamalla tilauksen toimitusehtoineen. Tarkat tilauskohtaiset toimitushinnat, ovat asiakkaalle nähtävissä ostoskorissa tai kassalla ennen tilauksen vahvistamista. Tietyissä tapauksissa voimme muuttaa verkkokaupassamme lavarahdiksi määritetyt kokonaisuudessaan alle 100kg lähetykset Postin kautta toimitettaviin kotipaketti jakeluihin, jos ne voidaan toteuttaa esim. monipaketti ja suuri-lisäpalvelulla toimitettaviksi. Tämä muutos eroaa lavarahdista ainoastaan siltä osin, että tuotteet toimitetaan yhdessä tai useammassa pakkauksissa / kolleissa ilman kuormalavaa. Noutopistepaketeiksi valitut alle 2kg paketit joiden enimmäiskoko on 3 x 25 x 35cm voimme tarvittaessa muuttaa Postin kautta toimitettavaksi pikkupaketiksi. Tämä muutos on eduksi asiakkaalle, koska paketti toimitetaan noutopisteen sijasta suoraan asiakkaan osoitteen postilaatikkoon tai -luukkuun. Edelle mainitut eivät vaikuta tilauksen yhteydessä vahvistettuihin toimituskuluihin.
Pitkät lavatuotteet (yli 2,40m pituiset), vastaanottajan tulee järjestää sivustapurku tai hoitaa purkamisen muulla tavalla, koska kuljettaja ei voi purkaa pidempi lavoja perälaudan kautta. Tarvittaessa voidaan toimittaa nosturiautolla, jolloin perusrahtihintaan lisätään nosturilisä 199€ sis. alv24%. Ole yhteydessä asiakaspalveluun.
Toimitusosoitteesta ja kuljetusyrityksestä johtuvat rajoitukset. Emme vastaa mikäli lähetystä ei voida toimittaa perille poikkeustapauksissa, kuten toimitusosoite on saaristossa tai lossin takana, jonne kuljetusyritys ei voi tai halua syystä tai toisesta toimittaa. Kelirikon aikanaan toimitusosoitteeseen johtavalla tiellä on painorajoitus. Näissä tapauksissa kuljetusyritys toimittaa lähimpään mahdolliseen sovittuun paikkaan.
HUOM! Kaikissa toimitustavoissa on vastaanottajan vastuulla tarkastaa lähetyksen kunto ja tehdä tarvittaessa rahtikirjaan varauma (vahinkoilmoitus) ennenkuin allekirjoittaa rahtikirjan. Mahdolliset kuljetusvauriot tulee kuvata ennenkuin lähetystä puretaan / lavaa avataan. Ellei näin toimita, kuljetusyhtiöllä ei ole korvausvelvollisuutta vahinkotapauksissa.
Nouto myymälältä: Kaikki varastossa olevat tuotteet voi noutaa maksutta varastostamme. Osoite Farmarinverkkokauppa.fi Oy myymälä, Lintikonaktu 1A, 77600 Suonenjoki
3. Maksutavat
Maksu pankkikorteilla Visa, Visa Electron tai MasterCard. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Verkkopankit. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Alisa Yrityslasku
Ostaminen Alisa
Yrityslaskulla onnistuu pelkkien yhteystietojen ja vahvan
tunnistautumisen avulla. Riittää, että pystymme varmistamaan ostajan ja
hänen edustamansa yrityksen välisen yhteyden. Maksutavan käyttö
edellyttää suomalaista y-tunnusta ja ostoksen tekijältä suomalaisen
pankin verkkopankkitunnuksia. Ostajan osto-oikeus varmistetaan
digitaalisesti. Tätä varten suosittelemme, että ostaja käyttää ostosta
tehdessä yrityksen tarjoamaa puhelinnumeroa ja sähköpostiosoitetta.
Lasku lähetetään Alisa Yrityslaskun toimesta ensisijaisesti verkkolaskuna, mutta myös sähköpostilasku ja paperilasku ovat mahdollisia. Yritysten viralliset verkkolaskuosoitteet ovat valmiina tiedossa, joten myös laskutusosoitteen valinta on helppoa. Ostolaskun käsittely on suunniteltu yritysostajan kannalta mahdollisimman sujuvaksi ja ostaja saa lisättyä laskulle laskun kohdentamiseen tarvittavat viitetiedot.
Alisa Yrityslasku tarjoaa kolme eri maksuaikaa: 14 päivää, 30 päivää ja 60 päivää. Laskutuslisä vaihtelee valitun maksuajan mukaan: 14 päivää 9,90 €, 30 päivää 19,90 € ja 60 päivää 29,90 €. Alisa Yrityslaskun luottoraja on 5000 €.
Mikäli sinulla on kysyttävää Alisa Yrityslaskusta, olethan yhteydessä Alisan asiakaspalveluun:
• Sähköposti: yritysrahoitus@alisapankki.fi
• Puhelinnumero: 0293 230 910 (Arkisin klo 9-17, 0,1717 € /min)
Alisa Yrityslaskun mahdollistaa Alisa Pankki Oyj.
Jousto lasku ja osamaksu
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.
Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.
Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.
Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!
4. Reklamaatiot/huomautettavat
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot/huomautettavat lähetettävä viiden vrk kuluessa toimituksen vastaanottamisesta sähköpostiin: kimmo.torronen(at)farmarinverkkokauppa.fi
5. Tuotepalautukset
Noudatamme Kuluttajansuojalakia ja Kuluttajaviraston verkkokauppaohjetta. Tämä tarkoittaa, että voitte tutustua tuotteeseen rauhassa kotona, kuten voisitte tehdä normaalisti kivijalkaliikkeessäkin asioidessanne. Mikäli haluatte palauttaa tuotteen se onnistuu 30 vuorokauden kuluessa tilauksenne saamisesta. Palautuksesta pitää aina ensin ilmoittaa asiakaspalveluumme sähköpostilla. Palautamme tuotteen hinnan asiakkaalle. Toimituskulua emme palauta, koska tilauksen toimituson tapahtunut ja siitä aiheutuneen kustannuksen kuljetusyhtiö veloittaa meiltä palautuksesta huolimatta. Eli ainoastaan palauttamisesta aiheutuvat kulut ovat ilmaiset. Ilmainen palautus ei koske lavarahti tuotteita.Noutamatta jätetyistä paketeista veloitamme aina yrityksellemme aiheutuneet kustannukset (paketin rahtikulut molempiin suuntiin, väh. 15,90€). Palautettavat tuotteet tulee olla jälleenmyyntikelpoisia - uudenveroisia ja alkuperäisessä myyntipakkauksessa. Mikäli tuote/pakkaus on avattu/otettu käyttöön tuote voidaan silti palauttaa. Tässä tapauksessa tuotteelle määritellään arvonaleneminen, mikäli tuotetta ei voida myydä edelleen uutena. Kaikissa tapauksissa ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluun. Mikäli haluatte perua koko kaupan tai
palauttaa osan tuotteista - toivoisimme saavamme tietää palautuksen syyn, jotta voimme kehittää tuotevalikoimaa ja palveluitamme. Voitte tarvittaessa antaa palautetta myös sähköpostitse kimmo.torronen@farmarinverkkokauppa.fi. Arvostamme palautettanne.
Perille toimitettavat lavarahdit eivät kuulu ilmaisen palautuksen piiriin. Lavarahdin palautusrahti voi olla suurempi kuin olemme teiltä toimitusrahtina veloittaneet, koska tuotteen myyntihintaan on yleensä sisällytetty meille aiheutuvia rahtikustannuksia. Eli alunperin veloittamme rahtihinta voi olla todellista rahtihintaa pienempi.
6. Tuote- ja toimintavastuu
Farmarinverkkokauppa.fi sivustoa hallinoima Farmarinverkkokauppa.fi Oy tai tavarantoimittajat tai tuotevalmistajat eivät vastaa asiakkaalle tai kolmannelle osapuolelle aiheutuneita henkilö- tai tavara- tai omaisuusvahingoista tai vällillisistä tai välittömistä kustannuksista, jotka on aiheutuneet tuotteen väärin käytöstä tai käyttötarkoituksen vastaisesta käytöstä. Emme myöskään vastaa asiakkaalle toimituksien viivästymisistä aiheutuvia henkilö- tai tavara- tai omaisuusvahingoista tai vällillisistä tai välittömistä kustannuksista.
7. Tilaukset
Tilaukset päänsääntöisesti tehdään verkkokaupan kautta. Verkkokaupan kautta tehty tilaus menee automaattisesti pakkausjonoon tilausjärjestyksessä. Näin tilauksen käsittelyt ja toimitus on nopeaa.Yhteydetotot tilaukseen liittyvissä asioissa toivomme ensisijaisesti sähköpostitse.
8. Tilauksen peruminen (Force majeure)
Yrityksemme pidättää oikeuden tilauksen perumiseen, jos ei pysty toimittamaan tuotetta ylivoimaisen esteen takia tai jonkin muun seuraavan syyn takia:
- Tuotteet valmistus lopetettu tai tuotteen toimituksesta aiheutuvat kustannukset ovat tavanomaista suuremmat.
- Reklamaatio tapauksissa emme voi toimittaa korvaavaa tuotetta.
- Tuotteen hinnnassa on selkeä virhe (hinta on reilusti alle vallitsevan markkinatason), joka on voinut aiheutua järjestelmävirheestä tai inhimillisestä virheestä.
- Tuotetekstissä tai tuotekuva on virheellinen johtuen järjestelmä tai inhimillisestä virheestä. Tuotteen nimi ja tuotenumero määrittää aina toimittavan tuotteen mikäli muissa tiedoissa on virhe.
9. Hinnasto
Hinnat ovat voimassa toistaiseksi ja sisältävät alv-veron.
10. Yhteystiedot
Farmarinverkkokauppa.fi Oy
Myymälä ja varasto: Lintikonkatu 1A, 77600 Suonenjoki
Asiakaspalvelu
Myynti 0503101294 info@farmarinverkkokauppa.fi