Reklamaatio-ohjeet
Reklamaatio on tehtävä aina kirjallisesti reklamaatiolomaketta käyttäen.
Tulosta reklamaatiolomake ja täytä se huolellisesti. Reklamaatiolomake on
liitettävä aina mukaan tuote palautuksiin ja reklamaatio ilmoitukseen. Reklamaatio ilmoituksen voi myös toimittaa sähköpostitse liitteineen. Mukaan on myös aina liitettävä
ostokuitti.
Kuljetusvauriot
Kuljetusvaurioissa on otettava yhteys asiapalveluumme mahdollisimman pian, viim. 2pv aikana toimituksen vastaanottamisesta. Mikäli paketti tai lava on selkeästi vaurioitunut kuljetuksessa. Siitä on ilmoitettava tavaran tuojalle tai luovuttajalle vastaanottohetkellä, joka kirjaa ulkoisestavauriosta varauman kuljetusyhtiön järjestelmään. Näin ollen voimme todeta, että vauriot ovat aiheutuneet kuljetuksen aikana.