Nämä toimitusehdot ovat voimassa 25.11.2016 alkaen.
Verkkokauppa
Farmarinverkkokauppa.fi Oy
Lintikonkatu 1A
77600 Suonenjoki
+358503101294
info@farmarinverkkokauppa.fi
3155689-6
1. Toimitusaika
Varastossa olevien tuotteidemme
toimitusaika on yleensä noin 2-5 arkipäivää. Kevät ja alkukesä on
kiireistä aikaa aitaustarvikkeiden osalta, jolloin toimitusaika voi olla
pidempi. (kiireellisissä tapauksissa kannattaa varmistaa toimitusaika
sähköpostitse tai soittamalla).
Tilapäisesti loppu olevien toimitusaika on yleensä n. 7-14 päivää.
Tilapäisesti
loppu olevien (mm. painekyllästetyt aitatolpat, aitaelemementit),
jotka tilataan erikseen tehtaalta, toimitusaika n. 2-8vk. Joitakin
tuotteita tilataan vain kausittain, esim. aitaustarvikkeet.
Pääsääntöisesti tilaus toimitetaan kerralla
kokonaisuudessa. Tilpaisesti loppu olevien tuotteiden osalta
toimitusaika on hitaimman tuotteen mukaan. Mahdolliset jälkitoimitukset
toimitetaaan aina halvimmalla tavalla, riippumatta siitä miten päätilaus
on toimitettu.
2. Toimitustavat
Katso sivu toimiskulut
Pitkät lähetykset yli 2,5m, rahtihintaan voi tulla hiab-lisä, eli kuljetusyhtiö veloittaa nosturilla tehdyt purkamiset (hiab-lisä on 100€ sis. alv24%). Hiab-lisän voi välttää, jos vastaanottaja saa järjestettyä purkupaikalle sivusta purkuvälineen (esim. etukuormaaja traktori) tai hoitaa purkamisen muulla tavalla. Pidätämme oikeuden lisätä rahtihintaan erillisen Hiab-lisän, näissä tapauksissa.
HUOM! Kaikissa toimitustavoissa on
vastaanottajan vastuulla tarkastaa lähetyksen kunto ja tehdä
tarvittaessa rahtikirjaan varauma (vahinkoilmoitus) ennenkuin
allekirjoittaa rahtikirjan. Mahdolliset kuljetusvauriot tulee kuvata
ennenkuin lähetystä puretaan / lavaa avataan. Ellei näin toimita,
kuljetusyhtiöllä ei ole korvausvelvollisuutta vahinko tapauksissa.
Nouto varastostamme: Kaikki varastossa olevat tuotteet voi noutaa maksutta varastostamme. Osoite Farmarinverkkokauppa.fi myymälä, Lintikonkatu 1, 77600 Suonenjoki
3. Maksutavat
Maksupalvelu Paytrail

Maksu pankkikorteilla Visa, Visa Electron tai MasterCard. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Verkkopankit. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Jousto lasku ja osamaksu

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.
Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.
Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.
Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!
Klarna Payments

Maksa myöhemmin ja Pilko maksut
Lue lisää https://www.klarna.com/fi/asia...
4. Reklamaatiot/huomatettavat
Kaikki
tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot/huomatettavat
lähetettävä viiden vrk kuluessa toimituksen vastaanottamisesta
sähköpostiin: kimmo.torronen(at)farmarinverkkokauppa.fi
5. Tuotepalautukset
Tuotteilla
on kuluttajasuojan mukainen 14pv palautusoikeus. Ennen palauttamista
on tehtävä peruuttamisilmoitus esim. sähköpostitse. Peruuttamisilmoitus
on tehtävä 14pv kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteet tulee
palauttaa 14pv sisällä peruuttamisilmoituksesta. Emme vastaa
palautuksesta aiheutuneista rahti- ja postituskustannuksista. Tuotteen
palautuksesta aiheutunut kustannus on saman suuruinen kuin lähetyskulu.
Matkahuoltolähetyksissä
asiakaspalveluumme peruuttamattomista ja noutamatta jätetyistä
lähetyksistä veloitamme aina yrityksellemme
aiheutuneet kustannukset (paketin lähetys kulut molempiin suuntiin).
Palautetattavat tuotteet tulee olla jälleenmyyntikelpoisia -
uudenveroisia. Mikäli tuote/pakkaus on avattu/otettu käyttöön tuote
voidaan se silti paulauttaa. Tässä tapauksessa tuotteelle määritellään
arvonaleneminen, ellei tuotetta ei voida myydä edelleen uutena.
Veloitamme palautuksesta yrityksellemme aiheutuneet rahti- ja
postituskulut. Ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluun.
6. Tuotevastuu
Farmarinverkkokauppa.fi
sivustoa hallinoima Satulamäen kotilammas tai tuotevalmistajat ei
vastaa asiakkaalle tai kolmannelle osapuolelle aiheutuneita henkilö- tai
tavara- tai omaisuusvahingoista tai vällillisistä tai välittömistä
kustannuksista, jotka on aiheutuneet tuotteen väärin käytöstä tai
käyttötarkoituksen vastaisesta käytöstä.
7. Tilaukset
Tilaukset tehdään verkkokaupan kautta.
Verkkokaupan kautta tehty tilaus menee automaattisesti pakkausjonoon
tilausjärjestyksessä ja näin toimitus on nopeaa.
8. Tilauksen peruminen
Yrityksemme
pidättää oikeuden tilauksen perumiseen, jos ei pysty toimittamaan
tuotetta ylivoimaisen esteen takia (esim. tuotteet valmistus lopetettu
tai tuotteen toimituksesta aiheutuvat kustannukset ovat tavanomaista
suuremmat) ja sitoudumme palauttamaan rahat asiakkaan tilille.
Matkahuollosta noutamatta jätetyistä tilauksista veloitamme aina
yrityksellemme aiheutuneet kulut (paketin lähetys kulut molempiin
suuntiin).
9. Hinnasto
Hinnat ovat voimassa toistaiseksi ja sisältää alv-veron, ellei toisin mainita.
10. Yhteystiedot ja pankkiyhteys
Farmarinverkkokkauppa.fi Oy
Myymälä: Lintikonkatu 1A, 77600 Suonenjoki
puh. +3580503101294 (Soittoaika ma-pe klo 9.00-16.00).
Parhaiten saa sähköpostilla kiinni.
sähköposti: info(at)farmarinverkkokauppa.fi
1. Toimitusaika
Varastossa olevien tuotteidemme toimitusaika on yleensä noin 2-7 arkipäivää. Kevät ja alku kesä on kiireistä aikaa aitaustarvikkeiden osalta, jolloin toimitusaika voi ollá 1-2vk, vaikka tuotetta on varastossa (kiireellisissä tapausksissa kannattaa vamistaa toimitusaika sähköpostitse).
Tilapäisesti loppu olevien toimitusaika on yleensä n. 7-21 päivää. Verkkokaupassa olevien tuotteiden varastotilanne (tuotteiden todellinen saatavuus) vaihtuu usein. Tuotteita voi olla varastossa, vaikka verkkokaupassa saldo on 0. Tilapäisesti loppu olevien (mm. kyllästetyt tolpat, aitaelemementit), jotka tilataan erikseen tehtaalta, toimitusaika n. 2-12vk. Joitakin tuotteita tilataan vain kausittain, esim. aitaustarvikkeet.
Pääsääntöisesti tilaus toimitetaan kerralla kokonaisuudessa. Tilpaisesti loppu olevien tuotteiden osalta toimitusaika on hitaimman tuotteen mukaan. Mahdolliset jälkitoimitukset toimitetaaan aina halvimmalla tavalla, riippumatta siitä miten päätilaus on toimitettu.
2. Toimitustavat
Kaikissa toimitustavoissa on vastaanottajan vastuulla tarkastaa lähetyksen kunto ja tehdä tarvittaessa rahtikirjaan varauma (vahinko huomautus) ennenkuin allekirjoittaa rahtikirjan. Mahdolliset kuljetusvauriot tulee kuvata ennenkuin lähetystä puretaan. Ellei näin toimita, kuljetusyhtiöllä ei ole korvausvelvollisuutta vahinko tapauksissa.
Nouto varastomyymälältä: Kaikki varastossa olevat tuotteet voi noutaa maksutta varastostamme. Osoite Yrittäjänkatu 1, 77600 Suonenjoki
Kuljetusvauriot
Mikäli tuotteen tai pakkauksen tai paketin mahdollisista vaurioista on vähäänkään epäilystä, esim. paketti on ruttuinen jne. tulee vastaanottajan ilmoittaa välittömästi reklamaatio kuljetusyritykselle. Reklamaatio tehdään lisäämällä kuljettajalle jäävään ja vastaanottajalle jäävään rahtikirjaan ilmoitus vauriosta. Kuljetusyritys ei korvaa vahinkoa, ellei siitä ole tehty mainintaan rahtikirjaan toimituksen yhteydessä. Lisäksi kuljetusvauroista on ilmoitettava kirjallisesti viimeistään 5 päivän kuluessa 4. Reklamaatiot/huomatettavat -kohdassa mainittuun sähköpostiosoitteeseen.
3. Maksutavat
Maksupalvelu Paytrail
Maksu pankkikorteilla Visa, Visa Electron tai MasterCard. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830
Verkkopankit. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
4. Reklamaatiot/huomatettavat
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot/huomatettavat lähetettävä viiden vrk kuluessa toimituksen vastaanottamisesta sähköpostiin: kimmo.torronen(at)farmarinverkkokauppa.fi
5. Tuotepalautukset
Tuotteilla on palautusoikeus. Tuotteen palautuksesta tulee aina olla yhteydessä ennen palauttamista. Tuotteet täytyy olla jälleenmyyntikelpoisia - uudenveroisia. Mikäli tuote/pakkaus on avattu/otettu käyttöön tuote voidaan silti paulauttaa. Tässä tapauksessa tuotteelle määritellään arvonaleneminen, mikä on väh. 60%, ellei tuotetta ei voida myydä uutena. Veloitamme palautuksesta aiheutuneet rahti- ja postituskulut.
6. Tilaukset
Tilaukset tehdään pääsääntöisesti verkkokaupan kautta. Verkkokaupan kautta tehty tilaus menee automaattisesti pakkausjonoon tilausjärjestyksessä ja näin toimitus on nopeaa.
7. Tilauksen peruminen
Pidätämme oikeuden tilauksen perumiseen, jos emme pysty toimittamaan tuotetta ylivoimaisen esteen takia (esim. tuotteet valmistus lopetettu tai tuotteen toimituksesta aiheutavat kustannukset ovat tavanomaista suuremmat) ja sitoudumme palauttaamaan rahat asiakkaan tilille. Matkahuollosta noutamatta jätetyistä tilauksista veloitamme aina yrityksellemme aiheutuneet kulut (paketin takaisin lähetys).
8. Hinnasto
Hinnat ovat voimassa toistaiseksi ja sisältää alv-veron, ellei toisin mainita.
9. Yhteystiedot ja pankkiyhteys
Farmarinverkkokauppa.fi Oy
Myymälä: Lintikonkatu 1A, 77600 Suonenjoki
Myynti/varasto
puh. +358503101294
sähköposti: info(at)farmarinverkkokauppa.fi
FI46 1544 3000 1940 55
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.